کمپ نمایشگاهی وزارت صنعت و تجارت در جشن صدمین سالگرد استرداد استقلال کشور گشایش یافت.

yonus_shafaq
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۵/۲۹ - ۱۰:۱
کمپ نمایشگاهی وزارت صنعت و تجارت،جشن صدمین سالگرد استرداد استقلال کشو

این کمپ بعد از ظهر روز یک شنبه 27 اسد 1398 در ساحه چمن حضوری با حضور داشت محترم ظهورالدین شیرزاده معین انکشاف سکتور خصوصی و صنایع وزارت صنعت و تجارت و روسای سکتوری این وزارت گشایش یافت.
این کمپ از سوی ریاست نمایشگاه وزارت صنعت و تجارت در ساحه 60 مترمربع زمین برپا شده و در آن شماری از شرکت های صنعتی و تولیدی کشور، محصولات تولیدی شان را به مدت ده روز به نمایش می گذارند.
قابل یادآوری است جشن صدمین سالگرد استرداد استقلال کشور در ساحه چمن حضوری از سوی شهرداری کابل برگزار شده و در آن نهادهای دولتی و غیردولتی کمپ های نمایشگاهی را برپا کرده اند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۳۷
Background image

هیئت وزارت صنعت و تجارت از پارک‌های صنعتی ولایت پروان بازدید نمود

محترم مولوی عبدالحمید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع، رئیس توزیع زمین پارک‌های صنعتی این وزارت و رئیس صنعت و تجارت ولایت پروان از پارک‌های صنعتی باریک‌آب

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۱۶
Background image

استماع مشکلات صنعت‌کاران ولایت هرات

محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت این وزارت در ادامه دیدارهای شان در ولایت هرات، در شهرک صنعتی هرات با صنعت‌کاران این شهرک دیدار و ملاقات نمودند.

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۱:۴۹
Background image

دیدار معین وزارت صنعت و تجارت با تاجران ولایت هرات

محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت این وزارت در ادامه سفر ولایتی با هیئت همراه شان وارد ولایت هرات شده و با تاجران آن ولایت دیدار نمود.

BACK TO NEWS