دیدار سرپرست وزارت صنعت و تجارت با رئیس شرکت امی اغلو گروپ

anwar_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۷ - ۹:۸
دیدار سرپرست وزارت صنعت و تجارت با رئیس شرکت امی اغلو گروپ

یکشنبه ۱۴ شعبان المعظم ۱۴۴۵/ ۶ حوت ۱۴۰۲

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم رجب مصطفی اغلو رئیس شرکت امی اغلوگروپ دیدار و ملاقات نمود.

در این ملاقات آقای مصطفی اغلو از فراهم سازی زمینه مناسب سرمایه‌گذاری از سوی امارت اسلامی افغانستان  اظهار قدردانی نموده، گفت: شرکت امی اغلو گروپ در تلاش پیدا نمودن بازارهای جهانی برای مرمر افغانستان بوده و برای چندین کشور  نمونه های از مرمر افغانستان را نیز ارسال نموده، تا مارکیت مناسب دریافت گردد.

همچنان وی علاوه نمود: در صدد سرمایه‌گذاری های بیشتر در افغانستان بوده و از سایر سرمایه‌گذاران خارجی نیز خواست تا در این کشور سرمایه‌گذاری نمایند.

در ادامه سرپرست وزارت صنعت و تجارت، از فرصت های سرمایه‌گذاری در افغانستان صحبت نموده از دلچسپی این شرکت به سرمایه‌گذاری در کشور اظهار قدردانی نمود.

همچنان آقای عزیزی جهت حل مشکلات تخنیکی در بخش معادن مرمر وعده نمود تا این شرکت را به اتحادیه سنگ مرمر کشور نیز معرفی نماید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۸:۳۴
Background image

نشست سه‌جانبه میان افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان برگزار گردید

نشست سه‌جانبه میان هیئت‌های امارت اسلامی افغانستان به رهبری محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت، جمهوری ترکمنستان تحت ریاست آقای چاکی اف، معاون رئیس جمهور

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۸:۲۸
Background image

نشست دوجانبه میان افغانستان و ترکمنستان

نشست دوجانبه هیئت امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت جمهوری ترکمنستان تحت ریاست آقای چاکی اف، معاون رئیس جمهور آن کشور دایر گردید

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۸:۲۳
Background image

برگزاری نشست دوجانبه میان هیئت‌های افغانستان و قزاقستان

نشست دوجانبه میان هیئت امارت اسلامی افغانستان تحت ریاست محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت جمهوری قزاقستان تحت رهبری آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر. . .

BACK TO NEWS