برگزاری جلسه‌ی هماهنگی به منظور تطبیق حکم مقام عالی ریاست جمهوری پیرامون صدورجواز تحت چترواحد

reza_admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۱۳ - ۱۵:۵۲
برگزاری جلسه‌ی هماهنگی به منظور تطبیق حکم مقام عالی ریاست جمهوری پیرامون صدورجواز تحت چترواحد

سه‌شنبه ۱۲ اسد ۱۴۰۰

جلسه‌ی هماهنگی به منظور تطبیق حکم مقام عالی ریاست جمهوری پیرامون صدورجواز تحت چترواحد، در ریاست حمایت از سرمایه‌گذاری واحد تسهیل سرمایه‌گذاری اداره‌ی عمومی ریاست جمهوری با اشتراک نمایندگان ریاست عمومی ثبت مرکزی و مالکیت‌های فکری وزارت صنعت و تجارت و سایر نهادهای دولتی برگزار شد.

در این جلسه ریاست عمومی ثبت مرکزی و مالکیت‌های فکری وزارت صنعت و تجارت که مسئولیت تطبیق این حکم را به عهده دارد؛ گزارش کارکردهای خویش را در مورد صدورجواز تحت چترواحد ارایه کرد.

وزارت صنعت و تجارت به منظور تطبیق حکم مقام عالی ریاست جمهوری در مورد صدورجواز تحت چترواحد؛ ریاست مرکزواحد خدمات ثبت مرکزی را ایجاد و پالیسی توزیع‌جواز تحت چترواحد را تهیه و ترتیب کرده است.

ریاست عمومی ثبت مرکزی و مالکیت‌های این وزارت به منظور تطبیق حکم ریاست جمهوری با تعداد زیادی از وزارت خانه‌ها و ادارات دولتی توزیع‌کننده‌ی جوازفعالیت؛ تفاهم‌نامه‌ی توزیع‌جواز تحت چترواحد را به امضا رسانیده است.

هم اکنون تعدادی از وزارت خانه‌ها و نهادهای دولتی توزیع‌کننده‌ی جوازفعالیت به منظور توزیع‌جواز تحت چترواحد؛ نمایندگی‌شان را در ریاست ثبث مرکزی و مالکیت‌های فکری این وزارت فعال کرده اند.

وزارت صنعت و تجارت به منظور تطبیق حکم مقام عالی ریاست جمهوری پیرامون صدورجواز تحت چترواحد؛ در آینده‌ی نزدیک روند اخذ جوازفعالیت کسب و کار تولیدی، صنعتی، تجارتی و خدماتی را به شکل آنلاین آغاز می‌نماید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۸:۳۱
Background image

گردهمایی بزرگ مردمی جهت حمایت از نظام و حفظ وحدت در ولایت پنجشیر برگزار گردید

گردهمایی بزرگ مردمی جهت حمایت از نظام و حفظ وحدت در ولایت پنجشیر با اشتراک محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان، محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۸:۴۶
Background image

فابریکه‌ی بزرگ تولید کارتن سازی ممتاز خراسان افتتاح گردید

در حاشیه‌ی سفر محترم الحاج نور الدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت به ولایت هرات جهت اشتراک در مراسم امضای بیش از ۱۲ قرارداد و تفاهمنامه‌ی تجارتی میان سکتور خصوصی افغانستان و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۹:۱۰
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در ادامه سفرهای ولایتی شان عازم ولایت بادغیس شد

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت به هدف بررسی پروژه های اقتصادی و ایجاد پارک صنعتی، عازم ولایت بادغیس شد

BACK TO NEWS