جلسه پایانی سمینار: برای این ملت حتا خارج از رسمیات کار کنید

anwar_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۱۱:۴۳
جلسه پایانی سمینار: برای این ملت حتا خارج از رسمیات کار کنید

چهارشنبه مورخ ۱۲ رجب المرجب ۱۴۴۵ / ۴ دلو ۱۴۰۲

رهبری وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان، سمینار سه روزه را با روئسای ولایتی و همکاران خویش به پایان رساند.

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت، در پایان این سمینار، در یک سخنرانی مفصل از همکاران خواست که به این ملت درد دیده خارج از رسمیات هم متوجه کارها بوده و تلاش شود تا بهترین خدمات ارایه گردد.

وی با تأکید به هدایات عالیقدر امیرالمومنین حفظه‌الله گفت: باید میان ملت و مسئولین فاصله نباشد و تلاش صورت گیرد تا در بخش صنعت و تجارت در واحدهای ولایتی سهولت بیشتر آورده شود.

آقای الحاج عزیزی با توجه به ارزش رسانه از تمام اشتراک‌کنندگان خواست از آدرس‌های رسانه وزارت حمایت کنند و کوشش شود که اطلاعات نشر شده با مردم شریک‌ شود.

همچنین محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین این وزارت: این امر را یک مسئولیت سنگین از جانب خداوند متعال دانسته، تأکید کرد که مواردی را که در اینجا آموخته اید در ساحه کاری تطبیق کنید.

وی اضافه کرد: گرچه این یک مسئولیت سنگین است، اما از اینکه بر ما و شما موقع میسر شده تا زیر چتر نظام اسلامی برای دین خود و این نظام خدمت کنیم این نعمت خداوند متعال است.

این سمینار 3روزه، روز یک‌شنبه، اول دلو آغاز و روز سه‌شنبه هفته‌روان پایان یافت. در نخستین روز این سمینار، تمام نمایندگان واحدهای ولایتی؛ فعالیت‌ها، دست‌آوردها و بعضی مشکلات شان را به صورت مفصل بیان کردند. در ادامه روئسای مرکزی در مورد فعالیت‌ها، دست‌آوردها و ساختار تشکیلاتی ریاست‌های شان معلومات ارایه کردند.

به باور اشتراک‌کنندگان، این نوع تلاش‌ها باعث تقویت هماهنگی میان مرکز و ولایات گردیده و در نتیجه تصویری جامع از حکومت‌داری خوب ارایه می‌گردد.

آنها ابراز امیدواری کردند که به این 3روز اکتفا نشود، بلکه تلاش صورت گیرد تا این نوع سمینارها در اختیار سایر کارمندان ولایات نیز قرار گیرد و معلومات دقیق در زمینه‌های مختلف به آنها ارایه گردد.

رهبری وزارت صنعت و تجارت با تأکید یاد کرد که در زمنیه خدمات شفاف، گسترش تجارت و صنعت قوی به تلاش و تسریع گام‌های هماهنگ به سوی افغانستان خودکفا ادامه خواهند داد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۸:۱۷
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت با معاون اول وزارت صنعت و تجارت فدراتیف روسیه دیدار و ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان و هیئت همراه شان با آقای واسیلی سرگیویچ اوزماکوف، معاون اول وزارت صنعت و تجارت فدراتیف روسیه و هیئت

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۸:۵۷
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در حاشیه نشست کازان فورم با معین وزارت تجارت قرقیزستان دیدار و ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با آقای ماکیشوف چنگیز، معین وزارت تجارت قرقیزستان دیدار و ملاقات نمود

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۲۶
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت با معاون وزیراعظم فدراتیف روسیه ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هئیت همراه شان با آقای الیکسی اوورچوک، معاون وزیر اعظم روسیه در امور همکاری های بین‌المللی

BACK TO NEWS