ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

anwar_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

یکشنبه ۲۸ رمضانالمبارک ۱۴۴۵ / ۱۹ حمل ۱۴۰۳

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب را در جریان ماه مبارک رمضان برای کارمندان‌ خویش راه‌اندازی نمود.

ریاست محترم دعوت و ارشاد این وزارت براساس وظایف محوله خویش در روزهای رسمی، بعد از نماز ظهر سوره‌های متذکره را ترجمه و تفسیر می‌نمود که خوشبختانه امروز 28ماه مبارک رمضان اختتام یافت.

قابل یادآوری است که برنامه‌های دینی و قرآنی ریاست محترم دعوت و ارشاد وزارت صنعت و تجارت در طول سال جریان داشته و کارمندان این وزارت از چنین برنامه‌ها مستفید می‌شوند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۷
Background image

بازدید سرپرست وزارت صنعت و تجارت از فابریکه‌های سمنت و تصفیه موادنفتی

محترم الحاج نورالدین عزیزی با هیئت همراه در ادامه‌ سفر شان به ولایت نیمروز، از فابریکه‌ پروسس سمنت نیمروز که از چند سال به این طرف بنابر دلایل مختلف از فعالیت باز

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۸:۵۶
Background image

جلسه مشورتی با تاجران ولایت نیمروز

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت همراه شان با حضور محترم شیخ محمدقاسم خالد، والی نیمروز با تاجران ولایت نیمروز در دفتر مقام این ولایت دیدار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۸:۴۶
Background image

 جلسه‌ هماهنگی با مقام ولایت نیمروز

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت همراه شان در سفری به ولایت نیمروز با محترم شیخ محمدقاسم خالد، والی این ولایت ملاقات نمود.

BACK TO NEWS