ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

anwar_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

یکشنبه ۲۸ رمضانالمبارک ۱۴۴۵ / ۱۹ حمل ۱۴۰۳

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب را در جریان ماه مبارک رمضان برای کارمندان‌ خویش راه‌اندازی نمود.

ریاست محترم دعوت و ارشاد این وزارت براساس وظایف محوله خویش در روزهای رسمی، بعد از نماز ظهر سوره‌های متذکره را ترجمه و تفسیر می‌نمود که خوشبختانه امروز 28ماه مبارک رمضان اختتام یافت.

قابل یادآوری است که برنامه‌های دینی و قرآنی ریاست محترم دعوت و ارشاد وزارت صنعت و تجارت در طول سال جریان داشته و کارمندان این وزارت از چنین برنامه‌ها مستفید می‌شوند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۴:۱
Background image

دیدار سرپرست وزارت صنعت و تجارت با یک تن از تجار و سرمایه گذار افغان مقیم آلمان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم انجنیر علی احمد نوروزی یک تن از تجار و سرمایه گذار افغان مقیم کشور آلمان دیدار و ملاقات نمود.

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۳۵
Background image

فابریکه بخش‌آباد با سرمایه‌گذاری 200هزار دالر افتتاح شد

فابریکه تولید آرد بخش‌آباد با هزینه در حدود 200هزار دالر از سوی یک تاجر ملی کشور محترم در حضور حافظ شمس‌الحق اجمل، رئیس صنعت و تجارت ولایت فراه و محترم ملا جمعه‌خان جامی، نماینده مقام. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۸:۳۳
Background image

استماع مشکلات و پیشنهادات اعضای سکتورسنگ‌های معدنی

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با معدن‌کاران و فابریکه‌داران سنگ‌های معدنی ملاقات نمود. محترم الحاج عزیزی با تأکید به صادرات سنگ‌های معدنی افغانستان

BACK TO NEWS