ملاقات با صنعت‌کاران ولایت بلخ

reza_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۴/۲ - ۱۶:۲۷
ملاقات با صنعت‌کاران ولایت بلخ

پنج‌شنبه مورخ 2سرطان 1401

محترم مولوی قدرت‌الله جمال معین وزارت صنعت و تجارت و هیئت همراه‌شان محترم ملا نیازمحمد واثق مشاور اقتصادی معینیت امور صنعت و تجارت، محترم مطیع‌الله امید رئیس استراتژی، پالیسی و پلان با حضور محترم قدرت‌الله ابوحمزه والی بلخ، محترم امیرمحمد متقی رئیس صنعت و تجارت ولایت بلخ و امام‌الدین سنایی‌زاده رئیس اتاق صنایع و معادن زون شمال با صنعت‌کاران این ولایت ملاقات کرد.

نخست والي بلخ حضور محترم مولوی جمال را به این ولایت خيرمقدم گفته از فعالیت‌های صنعت‌کاران قدردانی نمود.

در ادامه محترم امام‌الدین سنایی‌زاده رئیس اتاق صنایع و معادن در زون شمال و تعدادی از صنعت‌کاران صحبت نموده، چالش‌ها و مشکلات‌شان را بیان کردند.

محترم مولوی قدرت‌الله جمال معین امور صنعت و تجارت گفت که هدف سفر ما، استماع چالش‌ها و مشکلات سکتورخصوص می‌باشد.

آقای مولوی جمال در رابطه به پارک‌های صنعتی بیان داشت که روند طی مراحل اسناد برای توزیع زمین جریان دارد و ما برای تمام پارک‌های صنعتی برنامه داریم.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۸:۳۶
Background image

توافقات دوجانبه روی تسهیلات تجارتی و ترانزیتی میان افغانستان و پاکستان

مذاکرات دوجانبه میان هیئت امارت اسلامی افغانستان به سرپرستی محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت جمهوری اسلامی پاکستان به سرپرستی محترم محمدخُرم آغا، معین وزارت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۳۷
Background image

هیئت وزارت صنعت و تجارت از پارک‌های صنعتی ولایت پروان بازدید نمود

محترم مولوی عبدالحمید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع، رئیس توزیع زمین پارک‌های صنعتی این وزارت و رئیس صنعت و تجارت ولایت پروان از پارک‌های صنعتی باریک‌آب

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۱۶
Background image

استماع مشکلات صنعت‌کاران ولایت هرات

محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت این وزارت در ادامه دیدارهای شان در ولایت هرات، در شهرک صنعتی هرات با صنعت‌کاران این شهرک دیدار و ملاقات نمودند.

BACK TO NEWS