ملاقات با رئیس شرکت عباس افریدی

anwar_admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۶:۴۱
ملاقات با رئیس شرکت عباس افریدی

شنبه۱۱ شوال المکرم ۱۴۴۵ / ۱ ثور ۱۴۰۳

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم عباس افریدی، رئیس شرکت عباس افریدی ملاقات نمود.

در این ملاقات آقای الحاج عزیزی با تأکید به پالیسی امارت اسلامی افغانستان، گفت: روابط ما با کشورها براساس خیر مردم و کشور مان می‌باشد.

در این ملاقات آقای عباس افریدی در رابطه به فعالیت‌های شرکت‌اش در خصوص صادرات ذغال‌سنگ و واردات سمنت معلومات ارایه نموده، آمادگی شان را برای دریافت قرارداد صادرات 500هزار الی یک میلیون تن ذغال‌سنگ افغانستان به خارج از کشور اعلام داشت.

آقای افریدی که بزرگترین صادرکننده ذغال‌سنگ می‌باشد، همچنین اظهار داشت که آماده سرمایه‌گذاری وسیع در قسمت میکانیزه‌سازی، کاهش هزینه‌ها و استفاده از ماشین‌آلات معیاری در استخراج معادن، استحکامات معادن و استفاده موثر از ذخایر معادن ذغال‌سنگ افغانستان با شرکت‌های امارت اسلامی افغانستان و سکتورخصوصی می‌باشد.

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با استماع صحبت‌های وی، رهنمایی‌های لازم را نمودند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۹:۳۴
Background image

افتتاح فابریکه تولید صابون با سرمایه گذاری ۹ میلیون افغانی در تخار

فابریکه تولیدی تخارستان با حضور محترم مفتی عبدالرحمن غزنوی، رئیس صنعت و تجارت تخار، مسئولین ادارات دولتی و صنعت‌کاران این ولایت در شهر تالقان مرکز این ولایت افتتاح گردید.

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۸:۵۳
Background image

سفر هیئت تجارتی و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان

محترم نوکرقلی‌اناقلی اف رئیس اتحادیه تاجران و صنعت‌کاران جمهوری ترکمنستان در راس یک هیئت بلند پایه تجارتی و اقتصادی وارد ولایت هرات شد

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۱:۴۶
Background image

آغاز فعالیت شرکت تولیدی کود‌کیمیاوی فیضی رحیمی در ولایت هرات

شرکت تولید کودکیمیاوی فیضی رحیمی با حضور محترم مهاجر فراهی، معاون مقام ولایت هرات، مولوی محمدبشیر سیرت، رئیس صنعت و تجارت آن ولایت، مسئولین ادارات دولتی و تعدادی از صنعت‌کاران و تاجران. . .

BACK TO NEWS