زمین پارک‌های صنعتی بُست و دوراهی لشکرگاه ولایت هلمند آماده توزیع می‌باشد

anwar_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ۱۶:۰
زمین پارک‌های صنعتی بُست و دوراهی لشکرگاه ولایت هلمند آماده توزیع می‌باشد

یک شنبه ۳۰ رجب المرجب ۱۴۴۵/ ۲۲ دلو ۱۴۰۲

در سفری که محترم قاری عبدالمجید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع این وزارت به ولایت هلمند داشتند، در نشستی با صنعت‌کاران این ولایت اعلام گردید که زمین پارک‌های صنعتی بُست و دوراهی لشکرگاه ولایت هلمند برای صنعت‌کاران این ولایت آماده توزیع می‌باشد.

این نشست که تحت رهبری محترم مولوی محمدنبی حماس، معاون والی هلمند با حضور محترم قاری عبدالمجید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع، محترم انجنیر عبدالخالق خسرو، رئیس توزیع زمین و مراقبت پارک‌های صنعتی این وزارت، محترم رحمت‌الله، رئیس اتاق صنایع و معادن ولایت هلمند و صنعت‌کاران این ولایت دایر گردیده بود؛ روند توزیع زمین در پارک‌های صنعتی مطابق طرزالعمل خاص تشریح گردید و از صنعت‌کاران این ولایت خواسته شد تا جهت دریافت زمین در این دوپارک صنعتی ورقه‌های درخواستی شان را با وزارت شریک سازند.

همچنین در این نشست به پرسش‌های صنعت‌کاران در رابطه به پارک‌های صنعتی، توزیع زمین در پارک‌ها و سایر موضوعات پاسخ ارایه گردید.

در اخیر این نشست، یک کمیته متشکل از صنعت‌کاران ولایت هلمند ترتیب گردید تا روی ساخت زیربناهای پارک‌های متذکره تصمیم و کار صورت گیرد. 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۸:۴۶
Background image

فابریکه‌ی بزرگ تولید کارتن سازی ممتاز خراسان افتتاح گردید

در حاشیه‌ی سفر محترم الحاج نور الدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت به ولایت هرات جهت اشتراک در مراسم امضای بیش از ۱۲ قرارداد و تفاهمنامه‌ی تجارتی میان سکتور خصوصی افغانستان و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۹:۱۰
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در ادامه سفرهای ولایتی شان عازم ولایت بادغیس شد

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت به هدف بررسی پروژه های اقتصادی و ایجاد پارک صنعتی، عازم ولایت بادغیس شد

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۸:۵۹
Background image

افتتاح نمایشگاه تولیدات و محصولات داخلی در ولایت بدخشان

نمایشگاه تولیدات و محصولات داخلی در ولایت بدخشان با حضور محترم مولوی شمس‌الدین شریعتی رئیس تطبیق احکام و فرامین امیرالمومنین حفظه‌الله، محترم مولوی سیف الدین تائب معاون انسجام امور. . .

BACK TO NEWS