ملاقات هیئت تخنیکی امارت اسلامی افغانستان با مشاور رئیس جمهور اسلامی ایران

anwar_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳
ملاقات هیئت تخنیکی امارت اسلامی افغانستان با مشاور رئیس جمهور اسلامی ایران

شنبه مورخ ۲۰ شعبان المعظم ۱۴۴۵ / ۱۲ حوت ۱۴۰۲

هیئت تخنیکی امارت اسلامی افغانستان تحت سرپرستی محترم محمدالله بختیار، رئیس ترانزیت بین‌الملل وزارت صنعت و تجارت در ادامه سفر شان به منطقه آزاد چابهار با محترم حجت‌الله عبدالملکی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجارتی – صنعتی و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران ملاقات نمود.

در این ملاقات هیئت تخنیکی دوطرف در رابطه به عملي‌سازی و تکمیل نمودن زنجیره ترانزیتی از چابهار، ایجاد نمایندگی امارت اسلامی در منطقه آزاد و تسهیلات در این مسير، واگذاري، قیمت و میعاد زمین‌های موردنیاز در چابهار، اولویت به کالاهای ترانزیتی از این مسیر، فراهم‌آوری تسهیلات به تاجران و سرمایه‌گذاران افغانستان در چابهار و سایر موضوعات مرتبط بحث و تبادل‌نظر نمودند.

در اخیر این ملاقات محترم حجت‌الله عبدالملکی، مشاور رئیس جمهور اسلامی ایران حمایت کامل شان را از این پروژه اعلام نموده و به هیئت امارت اسلامی افغانستان اطمینان دادند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۸:۴۶
Background image

فابریکه‌ی بزرگ تولید کارتن سازی ممتاز خراسان افتتاح گردید

در حاشیه‌ی سفر محترم الحاج نور الدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت به ولایت هرات جهت اشتراک در مراسم امضای بیش از ۱۲ قرارداد و تفاهمنامه‌ی تجارتی میان سکتور خصوصی افغانستان و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۹:۱۰
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در ادامه سفرهای ولایتی شان عازم ولایت بادغیس شد

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت به هدف بررسی پروژه های اقتصادی و ایجاد پارک صنعتی، عازم ولایت بادغیس شد

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۸:۵۹
Background image

افتتاح نمایشگاه تولیدات و محصولات داخلی در ولایت بدخشان

نمایشگاه تولیدات و محصولات داخلی در ولایت بدخشان با حضور محترم مولوی شمس‌الدین شریعتی رئیس تطبیق احکام و فرامین امیرالمومنین حفظه‌الله، محترم مولوی سیف الدین تائب معاون انسجام امور. . .

BACK TO NEWS