روند صادرات ادامه دارد

reza_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۶/۳۰ - ۱۴:۴۳
روند صادرات ادامه دارد

چهارشنبه مورخ 24صفرالمظفر 1444/30سنبله 1401

قرار است به مقدار 18تُن مغز جلغوزه از راه زمینی به ایتالیا صادر شود.

در تماسی که وزارت صنعت و تجارت با شرکت محترم رحیم گریزی داشتند، اظهار داشت که قرار است، 18تُن مغز جلغوزه به ارزش 600هزار دالر که با معیارهای جهانی پرؤسس شده است به کشور ایتالیا صادر ‌گردد.

شرکت یاد شده یادآور گردید که این 18تُن از ولایات پکتیا، پکتیکا و خوست جمع‌آوری و در شرکت رحیم گریزی به معیارهای جهانی پرؤسس و بسته‌بندی شده و از طریق ترانزیت زمینی به ترکیه و بعد به ایتالیا صادر می‌شود.

شرکت پرؤسس و بسته‌بندی جلغوزه‌ی رحیم گردیزی با ماشینری کاملا اتوماتیک؛ برای 250تن به صورت مستقیم زمینه اشتغال را در فابریکه و همچنین برای 150خانواده زمینه اشتغال را در خانه‌های شان فراهم نموده است.

قابل یاد‌آوری است که در ربع‌ اول سال مالی 1401 به مقدار 2هزار تُن به ارزش 19میلیون دالر جلغوزه صادر شده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۵۸
Background image

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق افتتاح شد

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق با حضور محترم ملا عبدالغنی بردار، معاون اقتصادی و مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس‌الوزراء امارت اسلامی افغانستان، آقای سریک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

BACK TO NEWS