دیدار محترم نورالدین عزیزی با هیئت اداری بانک ملی

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۵
دیدار محترم نورالدین عزیزی با هیئت اداری بانک ملی

سه‌شنبه مورخ 28جدی 1400

محترم نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت با هیئت اداری بانک ملی در دفتر کاری شان دیدار کرد.

در این دیدار هیئت بانک ملی از ظرفیت‌های این بانک گزارش ارایه کرده و بیان داشتند که پول فزیکی کافی در اختیار دارند و می‌توانند تاجران در این بخش همکاری کنند و همچنین آنان آمادگی شان را برای مراودت با تاجران و بانک‌های بیرونی اعلام داشتند.

محترم نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت از هیئت بانک ملی خواستند که طرح کوتاه را در رابطه به خواسته‌ها و خدمات شان با این وزارت شریک تا مطابق به آن تصمیم گرفته شود و همچنین ظرفیت‌ها و خدمات شان را در قالب برنامه‌های مختلف همگانی سازند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۵۸
Background image

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق افتتاح شد

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق با حضور محترم ملا عبدالغنی بردار، معاون اقتصادی و مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس‌الوزراء امارت اسلامی افغانستان، آقای سریک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

BACK TO NEWS