دومین جلسه‌ هیئت مدیره‌ اتحادیه‌ مؤلدین و صادرکنندگان قالین برگزار شد

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۷
دومین جلسه‌ هیئت مدیره‌ اتحادیه‌ مؤلدین و صادرکنندگان قالین برگزار شد

سه‌شنبه مورخ 28جدی 1400

دومین جلسه‌ هیئت مدیره‌ اتحادیه‌ی مؤلدین و صادرکنندگان قالین با حضورداشت محترم نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت برگزار شد.

در این جلسه محترم نورالدین عزیزی بیان داشتند که اتحادیه‌ مؤلدین و صادرکنندگان قالین برای حل مشکلات سکتور قالین، توسعه کار و بار ایجاد شده و هدف از راه‌اندازه انتخابات و ایجاد این اتحادیه و هیئت مدیره‌ آن، خدمت برای هموطنان و سکتورقالین کشور می‌باشد.

رهبری وزارت صنعت و تجارت اضافه نمود که ما سخت در تلاشیم تا زمینه‌ صادرنمودن قالین‌ افغانی را به کشورهای اروپای از طریق هوایی و زمینی به نرخ مناسب فراهم کنیم.

در اخیر این جلسه فیصله صورت گرفت تا یک کمیته‌ی مشترک از اعضای هیئت مدیره‌ این اتحادیه و وزارت صنعت و تجارت ایجاد و در مورد چالش‌های فراه‌راه سکتورقالین، صادرات قالین به کشورهای مختلف و واردات موادخام قالین به صورت جدی کار نمایند و همچنین فیصله شد که تمام موضوعات وابسته به قالین در سراسر کشور از مسؤلیت‌های این اتحادیه بوده و قالین‌های افغانی به هر طریق که به کشورهای همسایه ارسال ‌می‌شود، صادرات بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

قابل ذکر است که هیئت مدیره‌ اتحادیه‌ مؤلدین و صادرکنندگان قالین دست‌آوردها و گزارش فعالیت‌های شان را به رهبری وزارت صنعت و تجارت ارایه کردند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۵۸
Background image

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق افتتاح شد

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق با حضور محترم ملا عبدالغنی بردار، معاون اقتصادی و مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس‌الوزراء امارت اسلامی افغانستان، آقای سریک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

BACK TO NEWS