بحث در مورد مشکلات فابریکه‌داران

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۲/۲۷ - ۱۴:۱۶
بحث در مورد مشکلات فابریکه‌داران

دوشنبه مورخ 27ثور 1401

جلسه‌ی تحت ریاست محترم سیدعبدالعظیم قریشی رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع وزارت صنعت و تجارت با اشتراک تعدادکثیری از صنعت‌کاران و فابریکه‌داران از بخش‌های مختلف دایر و در رابطه به مشکلات صنعت‌کاران و فابریکه‌داران بحث صورت گرفت.

رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع این وزارت ضمن آرزومندی پیشرفت صنعت در کشور گفت که ما خادم و خدمت‌گار شما صنعت‌کاران استیم و هدف ما جمع‌آوری صنعت‌کاران تحت یک چترواحد، نهادواحد و شکوفای اقتصادی افغانستان است که بدون همکاری شما امکان‌ پذیر نیست. وزارت صنعت و تجارت به خصوص ریاست عمومی پارک‌ها صنعتی و امورصنایع  به هیج نهاد موازی اجازه نخواهد داد که در امورکاری مداخله نماید.

وی اضافه کرد که داشتن یک نهادواحد جهت ایجاد سهولت بیشتر برای صنعت‌کاران است و مقام رهبری وزارت صنعت و تجارت باورمند است که تعدد نهادها به نفع صنعت کشور نیست.

بعداً محترم فیضان در رابطه به آغاز کار مشترک صنعت‌کاران و فابریکه‌داران و تاریخچه‌ی اتاق صنایع و معادن افغانستان معلومات کافی ارایه کرده و ضمن خواستار رسیدگی به نگرانی‌ها، چالش‌ها و مشکلات صنعت‌کاران، بیان داشت که اگر وزارت صنعت و تجارت به اینها رسیدگی کند؛ فابریکه‌های متوسط و کوچک بیشتر از پیش با ثبات‌تر خواهد شد.

در ادامه محترم الحاج جبار صافی و تعدادی از اشتراک‌کنندگان صحبت نموده و خواستار انتخابات زودهنگام اتاق صنایع و معادن افغانستان شدند.

محترم سیدعبدالعظیم قریشی رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع این وزارت با تأکید به توحیدنهادها، گفت که این وزارت از فرد و شخص خاص حمایت ننموده و حمایت ما از نهاد مشخص به نام اتاق صنایع و معادن افغانستان است، چون هدف و اولویت ما رشدصنعت و صنعت‌کاران کشور می‌باشد.

وی افزود که اگر شما خواستار انتخابات زودهنگام استید، مطابق به قانون اتاق‌ها و اساس‌نامه‌ی اتاق صنایع و معادن افغانستان اقدام نماید و وزارت به عنوان حامی سکتورخصوصی مطابق به قانون از شما حمایت می‌کند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۵۸
Background image

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق افتتاح شد

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق با حضور محترم ملا عبدالغنی بردار، معاون اقتصادی و مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس‌الوزراء امارت اسلامی افغانستان، آقای سریک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

BACK TO NEWS