بازدید از اتاق صنایع و معادن و فابریکه‌های پارک صنعتی شادیان

reza_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۴/۲ - ۲۲:۴۹
بازدید از اتاق صنایع و معادن و فابریکه‌های پارک صنعتی شادیان

پنج‌‌شنبه مورخ 2سرطان 1401

محترم مولوی قدرت‌الله جمال معین وزارت صنعت و تجارت در سفرشان به ولایت بلخ از اتاق صنایع و معادن و فابریکه‌های تولیدی پارک صنعتی شادیان این ولایت بازدید کرد.

در این جلسه که رئیس صنعت و تجارت این ولایت نیز حضور داشت، محترم امام‌الدین سنایی‌زاده رئیس اتاق صنایع و معادن زون شمال؛ این اتاق را آدرس صنعت‌کاران دانسته، گفت که در نزد ما کسی صنعت‌کار است که عملا فعالیت داشته باشد.

محترم مولوی قدرت‌الله جمال معین امور صنعت و تجارت اظهار: ما می‌خواهیم که روابط ریاست صنعت و تجارت را با سایر ادارات و مقام ولایت نزدیک و هماهنگ سازیم تا به مشکلات و چالش‌های سکتورخصوصی کشور به اسرع وقت رسیدگی شود.

در ادامه آقای مولوی جمال از فابریکه‌های سیلوی مصطفی جمال، آب معدنی کاپیتان و صنعتی و تولیدی پرواز پروف واقع در پارک صنعتی شادیان و فابریکه‌ی صنعتی و تولیدی مفید گروپ بازدید نموده؛ مشکلات، چالش‌ها و پیشنهادات مسؤلین این فابریکه‌ها را استماع نمود.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۹:۱۰
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در ادامه سفرهای ولایتی شان عازم ولایت بادغیس شد

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت به هدف بررسی پروژه های اقتصادی و ایجاد پارک صنعتی، عازم ولایت بادغیس شد

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۸:۵۹
Background image

افتتاح نمایشگاه تولیدات و محصولات داخلی در ولایت بدخشان

نمایشگاه تولیدات و محصولات داخلی در ولایت بدخشان با حضور محترم مولوی شمس‌الدین شریعتی رئیس تطبیق احکام و فرامین امیرالمومنین حفظه‌الله، محترم مولوی سیف الدین تائب معاون انسجام امور. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۵:۲۷
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در جریان سفرشان به ولایت های هرات و بادغیس از جریان کار پروژه بند پاشدان ولایت هرات نیزدیدن نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت ضمن تاکید بر تسریع روند ساخت این بند می گوید پالیسی امارت اسلامی افغانستان، اقتصاد محور است و بر توسعه و رشد اقتصادی کشور کار می. . .

BACK TO NEWS