اعلان دعوت به داوطلبی

reza_admin
اعلان دعوت به داوطلبی

Publish Date

Closing Date

Location وزارت صنعت و تجارت واقع دارالامان جوار شورای ملی سابقه

وزارت صنعت و تجارت از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی پروژه­های "تدارک روغنیات و فلترباب وسایط نقلیه"  با شماره داوطلبی MOIC/NCB/G/14/005، و "تدارک چهار قلم وسایل انجنیری مورد ضرورت ریاست عمومی پارکهای صنعتی و امور صنایع" با شماره داوطلبی MOIC/NCB/G/14/006، برای سال مالی 1400، اشتراک نموده و آفرهای سربسته خویش را مطابق شرایط شرطنامه، ارایه نمایند.

بدین وسیله، تمام داوطلبان واجدشرایط می­توانند بعد از نشر اعلان الی 11/4/1400 یک نقل شرطنامه پروژه های فوق را از ریاست تدارکات این وزارت و وبسایت اداره تدارکات ملی اخذ و به روز معین داوطلبی که در ذیل ذکر گردیده است، اشتراک نمایند.

تضمین آفر پروژه "تدارک روغنیات و فلترباب وسایط نقلیه" مبلغ(100،000) صد هزار افغانی و جلسه آفرگشایی آن روز  شنبه مؤرخ 12/4/1400 ساعت ده بجه قبل از ظهر. و تضمین آفر پروژه "تدارک چهار قلم وسایل انجنیری" مبلغ (50،000) پنجاه هزار افغانی و جلسه آفرگشایی آن روز شنبه مؤرخ 12/4/1400 ساعت دو بجه بعد از ظهر، در شعبه آفرگشایی ریاست تدارکات وزارت صنعت و تجارت دایر می­گردد.

More tenders

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۲۵
Background image

دعوت به داوطلبی تهیه و تدارک دو نوع تیل دیزل و پطرول

ریاست تدارکات وزارت صنعت و تجارت از تمام داوطلبان واجدشرایط دعوت می نماید، تا در پروسه داوطلبی باز داخلی تهیه و تدارکات دو نوع تیل دیزل و پطرول مورد ضرورت سال مالی 1403 این وزارت اشتراک . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۳ - ۱۰:۸ کابل، وزارت صنعت و تجارت واقع دارالمان، جوار شورای ملی سابقه
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت صنعت و تجارت در نظر دارد، قرارداد روغنیات (تیل پطرول و دیزل) دو ربع اخیر سال مالی 1402

دوشنبه ۱۴۰۲/۸/۱۵ - ۱۳:۴ کابل، وزارت صنعت و تجارت واقع دارالمان، جوار شورای ملی سابقه
Background image

اطلاعیه تصمیم قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود. وزارت صنعت و تجارت در نظر دارد، قرارداد اعمار ساحه تجارتی دوراهی حیرتان ولایت بلخ را که تحت شماره . . .

Back to tenders