بحث روی سرمایه‌گذاری مشترک با نمایندگان سکتور خصوصی جمهوری تاتارستان و جمهوری اسلامی ایران در افغانستان

reza_admin
Thu, Dec 22 2022 1:39 PM
بحث روی سرمایه‌گذاری مشترک با نمایندگان سکتور خصوصی جمهوری تاتارستان و جمهوری اسلامی ایران در افغانستان

پنج‌شنبه مورخ 28جمادی‌الاول 1444 / 1جدی 1401

جلسه‌ای که تحت ریاست محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت برگزار گردیده بود، با اشتراک معین محترم وزارت معادن و پطرولیم و نمایندگان وزارت محترم آب و برق در رابطه به سرمایه‌گذاری مشترک (KR Group) از جمهوری تاتارستان و سرمایه‌گذاران ایرانی، صحبت گردید.

نمایندگان محترم وزارت‌های آب و برق و معادن و پطرولیم در مورد پروژه‌های که آمادی سرمایه‌گذاری می‌باشد و مکان‌های استخراج زغال‌سنگ در ولایت مختلف افغانستان معلومات ارایه کردند.

در اخیر این جلسه در رابطه به زمان و مکان ملاقات حضوری و امضای تفاهم‌نامه میان مسئولین (KR Group) تاتارستان و سرمایه‌گذاران جمهوری اسلامی ایران تصمیم اتخاذ گردید.

همچنین در این جلسه وزارت صنعت و تجارت اطمینان داد که مسوده‌ی تفاهم‌نامه و معلومات ارایه شده از سوی وزارت‌های آب و برق و معادن و پطرولیم به هر دوطرف شریک خواهد شد.

قابل یادآوری است که مسئولین (KR Group) جمهوری تاتارستان و سرمایه‌‌گذارانی از جمهوری اسلامی ایران آماده اند تا در تولید برق از زغال‌سنگ در افغانستان سرمایه‌گذاری نمایند.

Latest news

Sun, Feb 11 2024 9:01 AM
Background image

Mr.Azizi meets Kazakhstan’s ambassador

MOIC’s acting minister, Mr. Nooruddin Azizi held meeting with Mr Alim Khan Yasin Gildiv, Kazakh ambassador to Afghanistan

Sat, Feb 10 2024 4:07 PM
Background image

MOIC acting Minister Discusses trade Affairs with Russian president’s advisor

Mr. Nooruddin Azizi, acting Minister of industry and Commerce held a Detailed Meeting with Ruslan Edilgeruv, advisor to President of Russian Federation

Sun, Jan 28 2024 3:09 PM
Background image

Alhaj Azizi meets Turkish envoy

Acting minister of Industry and Commerce, Alhaj Noor Uddin Azizi discussed bilateral trade affairs with Turkish envoy Mr.

BACK TO NEWS

Quick Links