دومین جلسه‌ی روئسا و آمرین ولایات برگزار گردید

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۶/۲۲ - ۱۲:۵۲
دومین جلسه‌ی روئسا و آمرین ولایات برگزار گردید

دوشنبه مورخ 15صفرالمظفر/ 21سنبله 1401

دومین جلسه‌ی آنلاین روئسای و آمرین ولایات تحت رهبر محترم مولوی قدرت‌الله جمال معین وزارت صنعت و تجارت در تالارعمومی این وزارت برگزار گردید.

در این جلسه که محترم الحاج محمدهاشم عمری رئیس عمومی مالی و اداری و تعدادی از روئسای مرکزی این وزارت نیز حضور داشتند؛ معین امور صنعت و تجارت با استقبال از برگزاری این برنامه به ارتباط نزدیک با ولایان، صنعت‌کاران و تاجران ولایات تأکید نموده؛ گسترش عرضه‌ی خدمات، ارتباط ادارات محلی با مرکز، تقویت حکومت‌داری محلی، استماع گزارش مسئولین ولایات، گفتگو و مشوره را از شاخص‌های حکومت‌داری خوب عنوان کرد.

آقای مولوی جمال روئسا و آمرین موجود در این جلسه را به برقراری ارتباطات با سایر ادارات تشویق نموده و بیان داشت که ما ماه‌وار ویا ربع‌وار با روئسا و آمرین ولایات رو به رو دیدار و مشکلات را استماع و مشوره‌های شما را خواهیم داشت.

قابل یادآوریست که در این برنامه به تعداد 8تن از روئسا و آمرین ولایات وزارت صنعت و تجارت به صورت آنلاین حضور داشتند.

 

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۹:۲۴
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت: از سرمایه گذاران مالیزیای می‌خواهیم تا در افغانستان سرمایه گذاری نمایند

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با نمایندگان از وزارت محترم خارجه، وزارت دفاع، وزارت داخله و نماینده دفتر نخست وزیر مالیزیا برای افغانستان به ریاست دکترخانم. . .

BACK TO NEWS