بررسی عرضه خدمات و تقویت حکومتداری محلی 

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۶/۲۲ - ۱۲:۴۸
بررسی عرضه خدمات و تقویت حکومتداری محلی 

یک‌شنبه مورخ 14صفرالمظفر 1444/20سنبله 1401

جلسه آنلاین روئسا و آمرین ولایات ، کندهار، ننگرهار؛فراه، نیمروز، پکتیا، هلمند،میدان وردک ولوگر تحت ریاست محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت و با حضور داشت الحاج محمد هاشم عمری رئیس عمومی مالی و اداری و شماری از روئسای این وزارت در سالون کنفرانس های وزارت صنعت و تجارت دایرگردید.

در این جلسه روئسا و آمرین ولایتی وزارت صنعت وتجارت  گزارش ها از چگونگی عرضه خدمات به تجار، صنعتکار، سرمایه گذار و مستهلکین را ارائه نموده، پیشنهادات و مشکلات خود را با رهبری وزارت درمیان گذاشتند.

 وزیر محترم صنعت وتجارت کشور با استماع گزارش ها، پیشنهادات و مشکلات روئسا و آمرین ولایتی، در زمینه حل مشکلات و پیشبرد بهتر امور کاری برای مسوولین هدایات و رهنمایی های لازم سپرده گفت: "حکومتداری خوب در ولایات تامین کننده و تضمین کننده یک رابطه مستحکم بین مردم و حکومت است. انتظار ما این است که امورات ولایتی ما  باید در شفافیت کامل، اخلاص و تعهد انجام شود، چون این اصول اسلامی و وطنی ماست که به آن ایمان داریم".

سپس محترم الحاج محمد هاشم عمری رئیس عمومی مالی و اداری در زمینه معلومات داده گفت که در نظر داریم روی حکومتداری بهتر از جمله بهبود کیفیت در عرضه خدمات، چگونگی استفاده از بودجه، مصرف و جمعاوری عواید باهم بحث و گفتگو خواهیم نمود.

این جلسه قرار است تا به روز سه شنبه  ۲۲ سنبله  ادامه داشته و مسئولین مرکز و ولایات در زمینه حل مشکلات و ایجاد سیستم برای خدمات معیاری بحث نموده، مفاهیم حکومتداری بهتر تشریح و تفهیم گردد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۶:۴۱
Background image

ملاقات با رئیس شرکت عباس افریدی

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم عباس افریدی، رئیس شرکت عباس افریدی ملاقات نمود.

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۸:۲۰
Background image

تفاهم‌نامه همکاری با 10مؤسسه در بخش تشبثات امضا شد

وزارت صنعت و تجارت جهت حمایت از انکشاف تشبثات کوچک‌تر، کوچک و متوسط با 10مؤسسه تفاهم‌نامه‌های همکاری را امضا نمود.

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

BACK TO NEWS