دیدار با کارمندان ریاست صنعت و تجارت ولایت بلخ

reza_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۴/۲ - ۲۲:۲۵
دیدار با کارمندان ریاست صنعت و تجارت ولایت بلخ

پنج‌شنبه مورخ 2سرطان 1401

محترم مولوی قدرت‌الله جمال معین وزارت صنعت و تجارت در سفرشان به ولایت بلخ روزگذشته با کارمندان ریاست صنعت و تجارت این ولایت دیدار کرد.

در این سفر که معین امور صنعت و تجارت را محترم ملا نیازمحمد واثق مشاور اقتصادی این معینیت و مطیع‌الله امید رئیس استراتژی، پالیسی و پلان همراه‌ای می‌کنند. در آغاز محترم امیرمحمد متقی رئیس صنعت و تجارت ولایت بلخ حضور آقای مولوی جمال را نیک و دل‌گرم‌کننده برای کارمندان این ریاست ارزیابی نموده و اضافه کرد که با رهنمایی‌های ایشان نظم و خدمات بهتر خواهد شد.

معین امور صنعت و تجارت ضمن تأکید به نظم، سیسم اداری منظم و رویه‌ی نیک با مراجعین، رمزی پیروزی ا.ا را اطاعت، اخلاص و استقامت دانست.

در ادامه محترم مولوی قدرت‌الله جمال از تمام شعبات این ریاست دیدن نموده، در بخش‌های اداری، استفاده‌ی فارمت مشخص و همسان در مکاتیب و پیشنهادات و آرشیف اسناد؛ کارمندان را رهنمایی نمودند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۸:۳۶
Background image

توافقات دوجانبه روی تسهیلات تجارتی و ترانزیتی میان افغانستان و پاکستان

مذاکرات دوجانبه میان هیئت امارت اسلامی افغانستان به سرپرستی محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت جمهوری اسلامی پاکستان به سرپرستی محترم محمدخُرم آغا، معین وزارت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۳۷
Background image

هیئت وزارت صنعت و تجارت از پارک‌های صنعتی ولایت پروان بازدید نمود

محترم مولوی عبدالحمید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع، رئیس توزیع زمین پارک‌های صنعتی این وزارت و رئیس صنعت و تجارت ولایت پروان از پارک‌های صنعتی باریک‌آب

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۱۶
Background image

استماع مشکلات صنعت‌کاران ولایت هرات

محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت این وزارت در ادامه دیدارهای شان در ولایت هرات، در شهرک صنعتی هرات با صنعت‌کاران این شهرک دیدار و ملاقات نمودند.

BACK TO NEWS