جلسه پیرامون ۳۶جریب زمین مربوط پارک‌های صنعتی وزارت صنعت و تجارت  که قبلا در تصرف ریاست محترم ساختمانی بنایی قرار داشت

reza_admin
دوشنبه ۱۴۰۱/۲/۲۶ - ۱۶:۲۸
جلسه پیرامون ۳۶جریب زمین مربوط پارک‌های صنعتی وزارت صنعت و تجارت  که قبلا در تصرف ریاست محترم ساختمانی بنایی قرار داشت

دوشنبه مورخ 26ثور 1401

 جلسه پیرامون 36جریب زمین ساختمانی بنایی واقع ساحه‌ی توسعوی پلان تفصیلی منظورشده‌ی پارک صنعتی پلچرخی با حضورداشت محترم عبدالعظیم قریشی رئیس عمومی پارک‌های صنعتی وزارت صنعت و تجارت، معین محترم اداره‌ی انکشاف ملی و روئسای مربوطه‌ی این وزارت برگزار گردید.

این جلسه که در تالارعمومی وزارت صنعت و تجارت با برگزار گردیده بود، نخست رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع این وزارت در مورد 324جریب زمین که به اساس حکم شماره (1274) مورخ 26/11/1421 عالیقدر امیرالمومنین مسترد که در آن موازی 36جریب زمین دستگاه‌ی ساختمانی بنایی نیز شامل است، معلومات ارایه کردند. ایشان علاوه نمود که ریاست عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع مصمم به توسعه تمام ساحات پارک صنعتی پلچرخی به خصوص ساحه متذکره می‌باشد.

در ادامه محترم احسان‌الله فطرت رئیس توزیع زمین و مراقبت از پارک‌های صنعتی اضافه کرد که قبل از ماه مبارک رمضان به ارتباط 36جریب زمین تحت دعوا با رئیس دفتر اداره‌ی محترم انکشاف ملی صحبت نموده و به وی معلومات ارایه کرده که به اساس حکم و اسناد موجود، این زمین مربوط پارک‌های صنعتی وزارت صنعت و تجارت می‌باشد.

در اخیر بعد از بحث مفصل در مورد 36جریب زمین فیصله گردید الی فیصله‌ی نهای محکمه زمین مربوطه بعد از 20سال دوباره به وزارت صنعت و تجارت تسلیم گردد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۵۹
Background image

نمایشگاه عالیست افغانیست خاتمه یافت

نمایشگاه عالیست افغانیست که به هدف رشد و بازاریابی برای تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی مردم از فرآورده‌های داخلی و صنایع‌دستی در ولایت پروان دایر گردیده بود، روزگذشته با حضور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

BACK TO NEWS